Translate

niedziela, 25 października 2015

Gitara

Hei
Może na instagramie już widzieliście ale może nie więc teraz możecie zobaczy zdjęcia moich dwóch gitar 😉
Podobają wam się?
Mam dla Was dodatkowo dwie wiadomosci: dobrą i złą 😞 zacznę od złej aby potem pocieszyć Was tą dobrą.
Stwierdziłam, że tego bloga ciężko mi się prowadzi przez obowiązki związane ze szkołą więc nie będę prowadzić bloga po angielsku na bieżąco. Posty będą pojawiać się od czasu do czasu. Za to im więcej będzie wyświetleń na tym blogu tym więcej będę pisać tu postów 😄
Dobra wiadomość jest taka, że okazało się, że moja praca na konkurs o Zabrzu (jeśli jej nie widzieliście to znajdziecie ja w poście "Zabrze") została wyróżniona!!!!!!! 😘❤😁 Nie wiecie jak się cieszę. Pewnie pomyślcie sobie: -I co z tego? To tylko wyróżnienie...- Dla mnie jest to ważna i bardzo miła wiadomość, bo to pierwsza moja praca, która została nagrodzona! 😄
We wtorek o 15:30 będę na rozdaniu nagród w OPP nr 3 w Zabrzu 😉
NA


Brak komentarzy: